ທີມບໍລິການ

ມີຜົນຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 28 ພຶດສະພາ 2020. ແກ້ໄຂຄັ້ງສຸດທ້າຍໃນວັນທີ 28 ພຶດສະພາ 2020.

1. ການຍອມຮັບເງື່ອນໄຂຂອງການບໍລິການ

rssp.lca.laໂດຍການສໍາເລັດການຕິດຕັ້ງ, ການເປີດໃຊ້ງານ ຫຼື ຂັ້ນຕອນການລົງທະບຽນ, ຫຼືການໃຊ້ການບໍລິການ, ທ່ານຊີ້ບອກຢ່າງຈະແຈ້ງວ່າຂໍ້ຕົກລົງຂອງທ່ານຖືກຜູກມັດໂດຍຂໍ້ກໍານົດ ແລະ ເງື່ອນໄຂທັງຫມົດຂອງເງື່ອນໄຂນີ້. ຖ້າ​ຫາກ​ທ່ານ​ບໍ່​ເຫັນ​ດີ​ກັບ​ຂໍ້​ກໍາ​ນົດ​ແລະ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ຂອງ​ການ​ນີ້​ຫຼື​ນະ​ໂຍ​ບາຍ​ຄວາມ​ເປັນ​ສ່ວນ​ຕົວ​, ທ່ານ​ອາດ​ຈະ​ບໍ່​ໄດ້​ນໍາ​ໃຊ້​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​.

ອາດ​ຈະ​ມີ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ຂໍ້​ກໍາ​ນົດ​ໃນ TOS ເປັນ​ບາງ​ຄັ້ງ​. ການປ່ຽນແປງໃດໆໃນ TOS ຈະແຈ້ງຕໍ່ກັບສະມາຊິກໂດຍການປະກາດໃນເວັບໄຊທ໌ rssp.lca.la ໃນເວລາທີ່ເຫມາະສົມລ່ວງຫນ້າ. ໂດຍການສືບຕໍ່ການໃຊ້ບໍລິການດັ່ງກ່າວເປັນການຢືນຢັນໂດຍທ່ານກ່ຽວກັບການແກ້ໄຂໂດຍ TOS, ຂໍ້ຕົກລົງທີ່ທ່ານປະຕິບັດຕາມຈະຖືກຜູກມັດໂດຍການແກ້ໄຂໂດຍ TOS.

2. ລາຍລະອຽດຂອງການບໍລິການ

ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ເຮັດ​ໃຫ້​ສະ​ມາ​ຊິກ​ໃນ​ການ​ກວດ​ສອບ​ຕົນ​ເອງ​ກັບ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ອິນ​ເຕີ​ເນັດ​ຂອງ​ບຸກ​ຄົນ​ທີ​ສາມ​ ​ທີ່​ປອດ​ໄພຫຼາຍຢ່າງ​. ການບໍລິການອິນເຕີເນັດຂອງບຸກຄົນທີສາມແມ່ນສະຫນອງໃຫ້ໂດຍຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຂອງເຂົາເຈົ້າ; LCA ສະໜອງການເຂົ້າສູ່ລະບົບດຽວໃຫ້ກັບບໍລິການແກ່ບຸກຄົນທີສາມເຫຼົ່ານີ້ເທົ່ານັ້ນ.

ການບໍລິການແມ່ນສະຫນອງໃຫ້ໂດຍຜ່ານເວັບໄຊທ໌ rssp.lca.la ການບໍລິການອາດຈະຖືກນໍາໃຊ້ໂດຍໂທລະສັບມືຖື ແລະ ອຸປະກອນເອເລັກໂຕຣນິກຜູ້ບໍລິໂພກອື່ນໆໂດຍຈະສະຫນອງໃຫ້ກັບສະມາຊິກໂຄງການຊອບແວຂອງລູກຄ້າ RSSP ທີ່່່ມີຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ rssp.lca.la ຫຼື ຈາກຊ່ອງທາງການແຈກຢາຍອື່່ນໆ. ການບໍລິການອາດຈະຖືກໃຊ້ໂດຍການຊື້ອຸປະກອນຕໍ່ສຽບ USB ຈາກ LCA ຫຼືຜູ້ຈັດຈໍາໜ່າຍພາກສ່ວນທີສາມ. ເພື່ອຄວາມສະດວກໃນການນໍາໃຊ້, ສະມາຊິກອາດຈະສ້າງການເຊື່ອມຕໍ່ກັບ widget RSSP ຫຼື ຕິດຕັ້ງສ່ວນຂະຫຍາຍ RSSP ເຂົ້າໄປໃນຕົວເວັບໄຊສຂອງລາວ.

ການບໍລິການໂດຍພື້ນຖານອາດຈະໄດ້ຮັບການສະຫນອງໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າທໍານຽມ.

ສະມາຊິກຕ້ອງສະຫນອງອຸປະກອນທັງຫມົດ, ລວມທັງ PC ຫຼືໂທລະສັບມືຖື, ທີ່ຈໍາເປັນເພື່ອສ້າງການເຊື່ອມຕໍ່ກັບອິນເຕີເນັດ ແລະ ສະຫນອງການເຂົ້າເຖິງອິນເຕີເນັດຂອງຕົນເອງ ແລະ ຈ່າຍຄ່າທໍານຽມ ແລະ ລາຍຈ່າຍອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບອຸປະກອນ ແລະ ການເຂົ້າເຖິງດັ່ງກ່າວ.

ກະລຸນາຮັບຊາບວ່າຂັ້ນຕອນການສະໝັກສະມາຊິກ RSSP Premium ຫຼື ການຊື້ອຸປະກອນຕໍ່ກັບ USB ທ່ານຕ້ອງຍອມຮັບຂໍ້ກຳນົດ ແລະເງື່ອນໄຂເພີ່ມເຕີມຕໍ່ກັບ LCA ຫຼືພາກສ່ວນທີສາມ

3. ການປັບປຸງການບໍລິການ

rssp.lca.la ສະຫງວນສິດທີ່ຈະປັບປຸງແກ້ໄຂການບໍລິການໄດ້ທຸກເວລາໂດຍມີ ຫຼື ບໍ່ມີແຈ້ງລ່ວງຫນ້າໃຫ້ສະມາຊິກ. LCA ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສະມາຊິກ ຫຼື ພາກສ່ວນທີສາມໃດໆທີ່ LCA ແກ້ໄຂການບໍລິການ. ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ດ້ານ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ຈະ​ແຈ້ງ​ໃຫ້​ສະ​ມາ​ຊິກ​ໂດຍ​ການ​ປະ​ກາດ​ໃນ​ເວັບ​ໄຊ rssp.lca.la ໃນ​ເວ​ລາ​ທີ່​ສົມ​ເຫດ​ສົມ​ຜົນ​ລ່ວງ​ຫນ້າ.

4. ນະໂຍບາຍຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ

ຂໍ້​ມູນ​ທັງ​ຫມົດ​ທີ່​ເຂົ້າ​ໄປ​ໃນ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ບໍວ່າຈະເປັນຂໍ້ມູນ​ສ່ວນ​ຕົວ​ຂອງ​ສະ​ມາ​ຊິກ​​. rssp.lca.la ຈະບໍ່ອະນຸມັດ ຫຼື ກວດສອບຂໍ້ມູນໃດໆທີ່ເຂົ້າມາໃນການບໍລິການຂອງສະມາຊິກ ແຕ່ສະມາຊິກແຕ່ລະຄົນຕ້ອງຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຂໍ້ມູນທີ່ສະໜອງໃຫ້ກັບການບໍລິການ.

LCA ເຄົາລົບຄວາມເປັນສ່ວນຕົວຂອງສະມາຊິກຢ່າງເຕັມສ່ວນ ແລະ ຕົກລົງທີ່ຈະໃຊ້, ເປີດເຜີຍ ຫຼື ໂອນຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງສະມາຊິກໂດຍປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂ ທີ່ລະບຸໄວ້ໃນນະໂຍບາຍຄວາມເປັນສ່ວນຕົວທີ່ມີຢູ່ໃນເວັບໄຊ rssp.lca.la ແລະ ໃນເອກະສານຊ້ອນທ້າຍ. ຕໍ່ກັບເອກະສານ TOS ນີ້້.

ໂດຍການຍອມຮັບ TOS ນີ້, ທ່ານໄດ້ໃຫ້ການຍອມຮັບຢ່າງລະອຽດສໍາລັບການນໍາໃຊ້, ການເປີດເຜີຍແລະ ການໂອນຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງທ່ານທີ່ເກັບໄວ້ໃນການບໍລິການໂດຍສອດຄ່ອງກັບນະໂຍບາຍຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ

5. ໃບອະນຸຍາດຊອບແວ

rssp.lca.la ມອບໃບອະນຸຍາດສ່ວນຕົວ, ບໍ່ສາມາດໂອນຍ້າຍໄດ້ ແລະ ບໍ່ແມ່ນສະເພາະໃຫ້ທ່ານໃຊ້ຊອບແວເຄືອຂ່າຍ RSSP ຫຼື ຊອບແວທີ່ໃຊ້ໃນ widget RSSP ແລະ ສ່ວນເພີ່ມຂອງບຣາວເຊີ (“ຊອບແວ”) ພຽງແຕ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການໃຊ້ບໍລິການ. ໃບ​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ນີ້​ແມ່ນ​ມີ​ຈຸດ​ປະ​ສົງ​ພຽງ​ແຕ່​ເພື່ອ​ໃຫ້​ທ່ານ​ນໍາ​ໃຊ້ ​ແລະ​ ໄດ້​ຜົນ​ປະ​ໂຫຍດ​ຂອງ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ທີ່​ສະ​ຫນອງ​ໃຫ້​ໂດຍ LCA​. ໃບອະນຸຍາດຈະສິ້ນສຸດລົງເມື່ອສິ້ນສຸດສິດທິຂອງການນໍາໃຊ້ການບໍລິການຂອງທ່ານ.

ທ່ານບໍ່ສາມາດ (ທ່ານບໍ່ສາມາດອະນຸຍາດໃຫ້ຜູ້ອື່ນເຮັດ) ຄັດລອກ, ດັດແກ້, ການເຮັດວຽກທີ່ມາຈາກການນໍາໃຊ້, reverse engineer, decompile ຫຼື ຖ້າພະຍາຍາມແຮັກລະຫັດຂອງຊອບແວ ຫຼື ພາກສ່ວນໃດໜຶ່ງ, ເວັ້ນເສຍແຕ່ວ່ານີ້ຈະໄດ້ຮັບການອະນຸຍາດຢ່າງຊັດເຈນ ຫຼື ຖືກຕ້ອງຕາມກົດໝາຍ.

6. ບັນຊີຂອງສະມາຊິກ, ຂໍ້ມູນປະຈຳຕົວ ແລະຄວາມປອດໄພ

ເມື່ອທ່ານເປັນສະມາຊິກ, ທ່ານຈະໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນປະຈຳຕົວ (ກະກຽມໄວ້ເພື່ອສະໜອງໃຫ້ອຸປະກອນຕໍ່ USB ຂອງທ່ານ, ຊອບແວເຄືອຂ່າຍ ຫຼື ລູກຄ້າອື່ນໆໂດຍ LCA, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບລະຫັດ PIN ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ລະຫັດປົດລັອກ ຫຼື ກົນໄກການພິສູດຢືນຢັນອື່ນໆທີ່ສະໜອງໃຫ້ໂດຍ LCA) ແລະ ບັນຊີເພື່ອເຂົ້າເຖິງ ແລະໃຊ້ບໍລິການ. ທ່ານ​ສາ​ມາດ​ປ່ຽນ​ລະ​ຫັດ PIN ຂອງ​ທ່ານ​ໄດ້​ທຸກ​ເວ​ລາ (ຈະ​ເຮັດ​ໄດ້ກໍຕ້ອງປະ​ຕິ​ບັດ​ຕາມ​ຄໍາ​ແນະ​ນໍາ​ກ່ຽວ​ກັບ​ລູກ​ຄ້າ RSSP ຫຼື​ເວັບ​ໄຊ rssp.lca.la); ເຈົ້າອາດຈະຕັ້ງບັນຊີ ໃໝ່ ແລະ ປິດບັນຊີເກົ່າຕາມຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງສະມາຊິກ. ສະ​ມາ​ຊິກ​ຕົກ​ລົງ​ທີ່​ຈະ​ແຈ້ງ LCA ໃນ​ທັນ​ທີ່ກ່ຽວ​ຂ້ອງ​ກັບການ​ນໍາ​ໃຊ້​ທີ່​ບໍ່​ໄດ້​ຮັບ​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ຂອງ​ບັນ​ຊີ​ຂອງ​ສະ​ມາ​ຊິກ ​ຫຼື​ ການ​ລະ​ເມີດ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ອື່ນໆ​ທີ່​​ສະ​ມາ​ຊິກຮູ້

ຖ້າອຸປະກອນທີ່ຕໍ່ກັບ USB ຫຼື ອຸປະກອນທີ່ມີຊອບແວເຄືອຂ່າຍ RSSP ເສຍໄປໂດຍທ່ານ, ຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງທ່ານອາດຈະມີຄວາມສ່ຽງ, ແລະ ບໍ່ສາມາດກູ້ຄືນໄດ້ໂດຍ LCA. ນອກຈາກນັ້ນ, ທ່ານຈະຕ້ອງຮັບຜິດຊອບທຸກຢ່າງທີ່ເກີດຂຶ້ນກັບຂໍ້ມູນຂອງທ່ານ ແລະ ຮັບຜິດຊອບສິ່ງທີ່ເກີດຂຶ້ນພາຍໃຕ້ບັນຊີຂອງທ່ານ.

ກະລຸນາກວດສອບນະໂຍບາຍຄວາມເປັນສ່ວນຕົວສໍາລັບຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນປະຈໍາຕົວ ແລະ ຄວາມລັບຂອງຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງທ່ານ.

7. ຄໍາ​ແນະ​ນໍາ​ແລະ​ການ​ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​

ໃນບາງຄັ້ງ RSSP ອາດຈະແນະນຳ ຫຼື ສົ່ງເສີມການບໍລິການໃໝ່ໃຫ້ກັບສະມາຊິກ. ລັກສະນະ, ຮູບແບບ ແລະ ຂອບເຂດຂອງໂປຣໂມຊັນຢູ່ໃນເວັບໄຊ ແລະ ຊອບແວ rssp.lca.la ອາດມີການປ່ຽນແປງ. ຂໍ້ຄວາມ ຫຼື ການຕິດຕໍ່ທາງທຸລະກິດຂອງເຈົ້າ, ຫຼື ການມີສ່ວນຮ່ວມໃນການສົ່ງເສີມການ, ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການທີ່ພົບເຫັນ ຫຼື ຜ່ານການບໍລິການ, ລວມທັງການຊໍາລະ ແລະ ຈັດສົ່ງສິນຄ້າ ຫຼືການບໍລິການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ແລະ ເງື່ອນໄຂການຮັບປະກັນ ຫຼືການເປັນຕົວແທນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການຈັດການດັ່ງກ່າວ, ແມ່ນມີແຕ່ພຽງຜູ້ດຽວຄືລະຫວ່າງທ່ານແລະຜູ້ໃຫ້ບໍລິການດັ່ງກ່າວ.

8. ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ຂອງ cookies ແລະ​ຊອບ​ແວ​ພາກ​ສ່ວນ​ທີ 3​

RSSP ໃຊ້ cookies ເພື່ອກໍານົດ ແລະ ຮັກສາກອງປະຊຸມທີ່ຖືກຕ້ອງ. ບໍ່ມີຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງສະມາຊິກຖືກເກັບໄວ້ໃນ cookies. ເຈົ້າອາດຈະກຳນົດຄ່າຂອງເວັບໄຊສຂອງເຈົ້າໃຫ້ແຈ້ງເຕືອນເຈົ້າເມື່ອເຈົ້າໄດ້ຮັບ cookies ໃໝ່ ຫຼື ເຈົ້າສາມາດປິດການນຳໃຊ້ cookies ທັງໝົດໄດ້. ການປິດການນຳໃຊ້ຄຸກກີ້ທັງໝົດອາດຈະປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ທ່ານໃຊ້ບາງຄຸນສົມບັດທີ່ສຳຄັນຂອງການບໍລິການ.

ກະ​ລຸ​ນາ​ກວດສອບວ່າ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ RSSP ແລະ​ ຄໍາ​ຮ້ອງ​ສະ​ຫມັກ​ປະ​ກອບ​ມີ​ອຸ​ປະ​ກອນ​ຂອງ​ບຸກ​ຄົນ​ທີ​ສາມ​ທີ່​ຂຶ້ນ​ກັບ​ໃບ​ອະ​ນຸ​ຍາດ​ແຍກ​ຕ່າງ​ຫາກ​. ເອກະສານເຫຼົ່ານັ້ນຖືກລະບຸໄວ້ໃນເອກະສານ "ແຈ້ງການຂອງພາກສ່ວນທີສາມ" ເຊິ່ງອາດຈະຖືກປະກາດຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ນີ້ ຫຼື ລວມຢູ່ໃນໄຟລ໌ ReadMe ຫຼືເອກະສານສໍາລັບຜະລິດຕະພັນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ..

ແອັບພລິເຄຊັນ RSSP ປະຈຸບັນໃຊ້ຫ້ອງສະໝຸດແຫຼ່ງເປີດຂອງບຸກຄົນທີສາມຕໍ່ໄປນີ້:

  • ASIHTTPRrequest (ໃບ​ອະ​ນຸ​ຍາດ​)
  • TouchJSON (ໃບອະນຸຍາດ)

9. ການຢຸດເຊົາ

ເວັ້ນເສຍແຕ່ໄດ້ຕົກລົງກັນເປັນຢ່າງອື່ນ, LCA ອາດຈະຢຸດເຊົາການບໍລິການ , ລົບລ້າງ ແລະຍົກເລີກຂໍ້ມູນພາຍໃນບໍລິການໄດ້ທຸກເວລາ ແລະ ດ້ວຍເຫດຜົນໃດກໍ່ຕາມ, ໂດຍການໃຫ້ແຈ້ງການລ່ວງໜ້າໜຶ່ງ ເດືອນທີ່ຈະໂພສລົງໃນເວັບໄຊ rssp.lca.la, ຫຼື ມີຜົນກະທົບທັນທີທັນໃດໃນກໍລະນີທີ່ທ່ານໄດ້ລະເມີດຂໍ້ກໍານົດຂອງ TOS ນີ້.

10. ສິດໃນການເປັນເຈົ້າຂອງ

ທ່ານຮັບຮູ້ ແລະ ຕົກລົງເຫັນດີວ່າການບໍລິການ ແລະ ຊອບແວທີ່ໃຊ້ໃນການເຊື່ອມຕໍ່ກັບບໍລິການແມ່ນເປັນຂໍ້ມູນເປັນເຈົ້າຂອງ ແລະ ເປັນຄວາມລັບຂອງ LCA ຫຼື ຜູ້ໃຫ້ໃບອະນຸຍາດ ແລະ ຖືກປົກປ້ອງໂດຍຊັບສິນທາງປັນຍາ ແລະ ກົດໝາຍອື່ນໆ.

rssp.lca.la ຍັງເປັນເຈົ້າຂອງຊື່ການຄ້າ, ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ ຫຼື ຊື່ໂດເມນ LCA ແລະ RSSP. ທ່ານບໍ່ສາມາດໃຊ້ ຫຼືລົງທະບຽນຊື່ເຫຼົ່ານັ້ນ ຫຼືຊື່ທີ່ຄ້າຍຄືກັນທີ່ສັບສົນເປັນເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ, ຊື່ການຄ້າ ຫຼືຊື່ໂດເມນ ໂດຍບໍ່ມີການຍິນຍອມຈາກ LCA.

11. ການປະຕິເສດການຮັບປະກັນ

ທ່ານເຫັນດີຢ່າງຈະແຈ້ງວ່າການນໍາໃຊ້ການບໍລິການແມ່ນມີຄວາມສ່ຽງພຽງຢ່າງດຽວ. ການບໍລິການແມ່ນໃຫ້ຢູ່ໃນພື້ນຖານ "ເປັນ" ແລະ "ຕາມທີ່ມີ".

LCA ຈະປະຕິເສດຢ່າງຊັດເຈນຕໍ່ກັບການຮັບປະກັນທຸກປະເພດ, ບໍ່ວ່າຈະເປັນການສະແດງອອກທາງກົງຫຼືທາງອ້ອມ, ແຕ່ບໍ່ຈໍາກັດການຮັບປະກັນໂດຍລວມຂອງສິນຄ້າ, ຄວາມເໝາະສົມສໍາລັບວັດຖຸປະສົງສະເພາະແລະການລະເມີດ

rssp.lca.la ຈະບໍ່ມີການຮັບປະກັນວ່າການບໍລິການຈະກົງກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງທ່ານ, ຫຼືວ່າການບໍລິການຈະບໍ່ຖືກລົບກວນ, ວ່ອງໄວ, ປອດໄພ, ຫຼືບໍ່ ມີຂໍ້ຜິດພາດ; ມັນຈະບໍ່ໄດ້ຮັບປະກັນໃດໆກ່ຽວກັບເນື້ອຫາ ຫຼື ການເຮັດວຽກຂອງບໍລິການອິນເຕີເນັດຂອງພາກສ່ວນທີສາມ ຫຼື ກ່ຽວກັບຄວາມຖືກຕ້ອງ ຫຼື ຄວາມໜ້າເຊື່ອຖືຂອງຂໍ້ມູນໃດໆກໍຕາມທີ່ໄດ້ຮັບຜ່ານການບໍລິການ ຫຼື ບໍລິການດັ່ງກ່າວ.

ຂອບເຂດບາງແຫ່ງບໍ່ອະນຸຍາດໃຫ້ມີການຍົກເວັ້ນການຮັບປະກັນທີ່ແນ່ນອນ, ສະນັ້ນບາງຂໍ້ຍົກເວັ້ນຂ້າງເທິງນີ້ອາດຈະບໍ່ນຳໃຊ້ກັບການໃຊ້ບໍລິການຂອງທ່ານ.

12. ການຈຳກັດຄວາມຮັບຜິດຊອບ

LCA ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຄວາມເສຍຫາຍທາງກົງ, ໂດຍທາງອ້ອມ, ໂດຍບັງເອີນ, ພິເສດ ຫຼື ຜົນສະທ້ອນທີ່ເກີດຈາກການນຳໃຊ້ ຫຼື ຄວາມບໍ່ສາມາດນຳໃຊ້ການບໍລິການໄດ້, ແມ້ແຕ່ວ່າມີເງື່ອນໄຂຢູ່ກໍຕາມ.

LCA ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ ຫຼື ຄວາມເສຍຫາຍໃດໆທີ່ເກີດຈາກການທໍາລາຍ, ການສູນເສຍ ຫຼືການປ່ຽນແປງຂອງຂໍ້ມູນ ທີ່ເກັບໄວ້ໃນການບໍລິການ.

ຂອບເຂດບາງແຫ່ງບໍ່ອະນຸຍາດໃຫ້ມີການຈຳກັດ ຫຼືການຍົກເວັ້ນຄວາມຮັບຜິດຊອບໃນຄວາມເສຍຫາຍບາງຢ່າງ, ດັ່ງນັ້ນບາງຂໍ້ຈຳກັດຂ້າງເທິງນັ້ນອາດຈະບໍ່ນຳໃຊ້ກັບເຈົ້າ.

13. ການຊົດເຊີຍ

ທ່ານຕົກລົງເຫັນດີທີ່ຈະຊົດເຊີຍ ແລະຖື LCA ໂດຍບໍ່ເປັນອັນຕະລາຍຈາກການຮຽກຮ້ອງ ຫຼືຄວາມຕ້ອງການໃດໆອັນເນື່ອງມາຈາກພາກສ່ວນທີສາມ ຫຼືເກີດມາຈາກການກ່ຽວຂ້ອງກັບການລະເມີດ ຫຼື ການລະເມີດບົດບັນຍັດຂອງທ່ານໃນ TOS ນີ້ ຫຼືການລະເມີດກົດໝາຍ, ລະບຽບການ ຫຼື ພາກສ່ວນທີ່ສາມ

14. ແຈ້ງການເຖິງຜູ້ທີ່ມີອາຍຸຕ່ຳກວ່າ 18 ປີ

ຖ້າເຈົ້າມີອາຍຸຕ່ຳກວ່າ 18 ປີ, ເຈົ້າອາດຈະໃຊ້ບໍລິການ ແລະສະໜອງຂໍ້ມູນສ່ວນຕົວຂອງເຈົ້າໃຫ້ກັບການບໍລິການທີ່ສະໜອງໃຫ້ເທົ່ານັ້ນ

(i) ທ່ານໄດ້ແຈ້ງໃຫ້ຜູ້ປົກຄອງຂອງທ່ານກ່ຽວກັບການນໍາໃຊ້ ແລະ ເນື້ອໃນຂອງການບໍລິການ.

(ii) ຜູ້ປົກຄອງຂອງທ່ານໄດ້ໃຫ້ການຍິນຍອມຂອງເຂົາເຈົ້າໃນການໃຊ້ບໍລິການຂອງທ່ານ.

15. ກົດ​ໝາຍ​ວ່າ​ດ້ວຍ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ

TOS ເຫຼົ່າ​ນີ້​ຈະ​ຖືກ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ໂດຍ​ການ​ຕີ​ລາ​ຄາ​ຕາມ​ລະ​ບຽບ​ກົດ​ຫມາຍ​ຂອງ​ຫວຽດ​ນາມ, ຍົກ​ເວັ້ນ​ຂໍ້​ຂັດ​ແຍ່ງ​ຂອງ​ກົດ​ຫມາຍ​

16. MISCELLANEOUS

TOS ນີ້ຮ່ວມກັບນະໂຍບາຍຄວາມເປັນສ່ວນຕົວປະກອບເປັນຂໍ້ຕົກລົງທັງໝົດລະຫວ່າງທ່ານກັບ LCA ແລະຄວບຄຸມການໃຊ້ການບໍລິການ ແລະຊອບແວຂອງທ່ານ.

ຖ້າຂໍ້ກໍານົດໃດໆຂອງ TOS ນີ້ຖືກພົບເຫັນໂດຍພາກສ່ວນທີ່ມີສິດອໍານາດ ຫຼື ບໍ່ຖືກຕ້ອງ ຫຼື ການບັງຄັບໃຊ້ດັ່ງກ່າວຈະບໍ່ມີຜົນກະທົບຫຼືເຮັດໃຫ້ຂໍ້ກໍານົດທີ່ຍັງເຫຼືອຂອງ TOS ບໍ່ຖືກຕ້ອງຫຼືບໍ່ມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ແລະການນໍາໃຊ້ຂໍ້ກໍານົດເຫຼົ່ານັ້ນຈະຖືກບັງຄັບໃຊ້. ໃນຂອບເຂດທີ່ກົດໝາຍອະນຸຍາດ.

LCA ອາດຈະມອບ TOS ນີ້ ຫຼືສ່ວນໃດສ່ວນໜຶ່ງຂອງມັນໂດຍບໍ່ມີຂໍ້ຈຳກັດ. ທ່ານບໍ່ສາມາດມອບ TOS ຫຼືສ່ວນໃດສ່ວນໜຶ່ງຂອງມັນໃຫ້ກັບບຸກຄົນທີສາມ.

17. ຂໍ້​ມູນ​ທົ່ວ​ໄປ

ການບໍລິການແມ່ນສະໜອງໃຫ້ໂດຍບໍລິສັດຫຸ້ນສ່ວນ LCA ເທັກໂນໂລຢີ ແລະ ສູນບໍລິການອອກໃບຮັບຮອງແຫ່ງຊາດລາວ(“LCA”), ສະຖານທີ່ ບ້ານສາຍລົມ, ​ເມືອງຈັນທະບູລີ, ນະຄອນ​ຫຼວງວຽງຈັນ, ສປປ ລາວ

ຕິດຕໍ່ພວກເຮົາທີ່: lanic_office@lanic.la

ສ.ວ.ສ ສະຫງວນລິຂະສິດ © LCA ເທັກໂນໂລຢີ ແລະ ສູນບໍລິການອອກໃບຮັບຮອງແຫ່ງຊາດລາວ(“LCA”)